خبر فوری

آموزش کمکهای اولیه برای دانش آموزان بابلی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: آموزش پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و آموزش کمکهای اولیه برای ۲۱۰ دانش آموز دبیرستان شیخ کبیر بابل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل هشدار‌های ایمنی و اقدامات اولیه در سوختگی و توسعه‌های لازم در صورت بروز در حوادث چهارشنبه سوری آموزش داده شد.

غلام نیا روشن گفت: به همت و پشتیبانی واحد کمیته چهارشنبه سوری سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل کلاس‌های آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و آموزش کمکهای اولیه برای معلمان و مربیان مدارس دولتی و غیرانتفاعی شهرستان  بابل برگزارمی شود.

روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: واحد کمیته چهارشنبه سوری این مرکز آمادگی دارد که کلاس‌های پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و آموزش کمکهای اولیه و آشنایی با سیستم فوریت‌های پزشکی را برای تمام مراکز دولتی، خصوصی و مدارس، در تمام سطوح مختلف در سراسر شهرستان و استان برگزار کند.

غلام نیا روشن گفت: در این کلاس آموزشی علاوه بر آشنایی دانش آموزان بر تجهیزات پزشکی اورژانس در آمبولانس نیز فرهنگ استفاده تماس با اورژانس در مواقع حوادث و نحوه امدادخواهی نیز برای دانش آموزان از سوی کارشناسان آموزشی این مرکز ارائه می‌شود.  / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید