خبر فوری

نصب رمپ فلزی شناور چند منظوره بندرسیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علیرضا پناهی اظهار داشت: رمپ فلزی شناور به طول ۳۰ متر و عرض ۲۰ متر با آبخوری ۷۰ سانتیمتر در اسکله بندر سیریک نصب شد.

وی افزود: نوع این اسکله شناور از جنس بتن و ۱۶۰ تن وزن سازخ فولادی آن است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی سیریک تصریح کرد: با ساخت و نصب این رمپ امکان پهلوگیری شناورهای با تناژ بالاتر در این بندر وجود دارد.

پناهی عنوان کرد: همچنین نصب این رمپ فلزی با توجه به جایگاه شرق استان باعث افزایش صادرات و افزایش حجم تخلیه و بارگیری بندر خواهد شد و نقش بسزایی در اشتغال‌زایی ایفاء می‌کند.

وی اضافه کرد: بندر چند منظوره بندر سیریک با وسعت ۳۴ هتکار حوضچه پس از بندر شهید رجایی از بزرگترین حوضچه در محدوده سواحل هرمزگان برخوردار است./ خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید