خبر فوری

الیاس محسنی: بهره برداری از فرهنگسرای”برکه گرد” در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: فرهنگسراها به عنوان یکی از محل‌های تأثیرگذار فرهنگی می‌توانند به ارتقای سطح فرهنگی محلات کمک شایانی کنند.

الیاس محسنی افزود: یکی از رسالت‌های شهرداری بندرعباس توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دل محلات بندرعباس بوده است و با ایجاد فرهنگسراها و ساخت بسترها به دنبال شکوفایی و شناسایی استعدادها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی ورزشی هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس در ساخت این مجموعه فرهنگی، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعیورزشی شهرداری بندرعباس توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در دل محلات بندرعباس را همیشه مد نظر داشته است و فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعیورزشی نیز با توازن دیده‌شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ‏‏بندرعباس ابراز کرد: با حضور امینی زاده در مسند شهرداری بندرعباس طی سالیان اخیر شاهد پیشرفت همه جانبه در تمامی فعالیت‌های شهری در بندرعباس به خصوص بخش فرهنگی بوده‌ایم که از حمایت‌های وی در ساخت و تجهیز مکان‌های فرهنگی کمال تشکر را دارم.

الیاس محسنی گفت: فرهنگسرای برکه گرد با توجه به سیاست‌های شهرداری بندرعباس برای توسعه محلات کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته بود و با بهره‌برداری از این فرهنگسرا در محله برکه گرد بندرعباس امیدواریم قدم‌های شگرفی را در ارتقای فرهنگ شهروندی در این محله برداریم./ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید