خبر فوری
هرمزبان:وزیر آموزش و پرورش در پیام اینستاگرامی نوشت: به دلیل پیچیدگی انتخابات الکترونیکی زمان رای گیری انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش یک هفته تمدید شود.

انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی اینستاگرامی ر حساب شخصی خود  به موضوع انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش و  حضور فرهنگیان در این شورا کرد و نوشت:

حدود ۲۳۰ نفر از فرهنگیان فرهیخته خود را برای انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش نامزد کردند که صمیمانه از آن‌ها سپاسگزارم، تعداد آرای اخذ شده تا دیشب ۵۰ هزار نفر رسیده است.

از آنجایی که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و پیچیدگی خودش را دارد، دستور دادم زمان رای گیری یک هفته تمدید شود.

امیدوارم این گام جدی برای مشارکت موثر همکارانم در سیاست کاری‌ها و تصمیم گیری‌های کلان، سرآغازی مبارک برای اداره آموزش و پرورش توسط همه فرهنگیان باشد.

انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری تمدید شد

اتهای پیام/

پیام  اینستاگرامی وزیر آموزش و پرورش برای انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید