خبر فوری

اقدامات اساسی جهت نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ فریدون همتی در نشست معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌های سراسر کشور که در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه استان هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد است، عنوان کرد: در آینده نزدیک یک منطقه آزاد به این استان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشتی سازی و لنج سازی در هرمزگان حجم زیادی از اقتصاد استان را به خود اختصاص داده است، افزود: همچنین هفت پالایشگاه در این استان فعال است و تولید بنزین در استان حدود ۶۰ میلیون لیتر است که در سه پالایشگاه هرمزگان تولید می‌شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در زمینه گردشگری و صنایع دستی، این استان سرشار از ظرفیت است.

همتی بیان داشت: اقدامات اساسی را جهت نوسازی بافت های فرسوده در این استان آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه چنانچه در حوزه مسکن تشریفات را کاهش دهیم، می توانیم با جذب سرمایه گذار در این زمینه مشکل مسکن را برطرف کنیم، گفت: باید شرایط برای جذب سرمایه گذار در زمینه ساخت مسکن تسهیل شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید