خبر فوری

توسعه گردشگری دریایی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، فریدون همتی شب گذشته( یکم اسفند) در حاشیه آیین آغاز به کار نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس، عنوان کرد: تنوع بسیار خوبی در نمایشگاه شهر ایده آل وجود دارد و ضروری است که مردم استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: تجربه‌های موفق مدیریت شهری که در همه شهرهای کشور رخ داده است در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی هم برای شهرداران و دهیاران استان برای تبادل تجربه با شهرداران و دهیاران سراسر کشور و هم برای عموم مردم است تا در جریان شیوه های کارآمد مختلف در حوزه مدیریت شهری و روستایی قرار گیرند.

وی برپایی این گونه نمایشگاه ها را در ترویج روحیه نشاط و شادابی در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: برپایی این رخداد می‌تواند در تعامل فرهنگی اجتماعی بین شهرها و روستاهای مختلف نقش بسزایی داشته باشد.

همتی به ظرفیت های گردشگری استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری ها و دهیاری های ساحلی به ویژه شهرداری بندرعباس قرار دارد./ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید