خبر فوری

جاسک | بیش ۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در جاسک کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ “عباس قاسمی ” فرمانده انتظامی شهرستان جاسک ازکشف ۱۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر تریاک و حشیش طی یک عملیات در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از جابجایی و قاچاق مواد مخدر در حوزه شرق شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: پس از بررسی دقیق موضوع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات با تشکیل اکیپی مشترک به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام که پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به ۳ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف دادند که راکبان پس از رویت مامورین بدون توجه و با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی جاسک گفت: پس از تعقیب و گریز و رد زنی دقیق موتورسیکلت‌های متواری، محل دپوی مواد شناسایی شد که در که در بازرسی از محل ۹۷ کیلو ۵۰۰ گرم حشیش و ۱۸ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک مجموعا ۱۱۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری سوداگران ادامه دارد، از عموم شهر وندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان سوخت، کالا و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید