خبر فوری

تیم سیمان هرمزگان قهرمان والیبال ساحلی کارگران کشور شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛در دیدار پایانی چهارمین دوره رقابتهای والیبال ساحلی کارگران کشور به میزبانی شهرستان بندرخمیر، “تیم سیمان هرمزگان” با ترکیب “پیمان درگاهی” و”محمد شالیکار” با نتیجه ۲ بر صفر از سد “تیم شهرداری شهر تالابی بندرخمیر” متشکل از “بهمن قلی پور” و” سید امید حسینی” گذشت و عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرد.

در دیدار رده بندی نیز “تیم کیا راد طب بندرخمیر” با شکست تیم “احیا سلامت تهران” در جایگاه سوم قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: استان هرمزگان برای چهارمین سال متوالی میزبان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور بود که امسال نیز این مسابقات با شرکت ۱۹ تیم کارگری به مدت سه روز در بوستان ساحلی شهروند شهرستان بندرخمیر  برگزار شد.

مهندس سلیمی افزود: تیم سیمان هرمزگان ضمن قهرمانی در این رقابتها، سال 98 بعنوان نماینده کارگری ایران در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می کند.

قابل ذکر است که پس از اتمام بازی پایانی، به تیمهای برتر جوایزی اهداء شد/ برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید