خبر فوری

افزایش ۵۲ درصدی صادرات کالا‌های غیر نفتی از گمرکات هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد عباسی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت:امسال صادرات کالا‌های غیر نفتی از گمرکات استان ۵۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود:از ابتدای سال تا کنون ۱۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار کالای غیر نفتی از گمرکات استان صادر شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدفگذاری امسال صادرات کالا‌های غیر نفتی ده میلیارد و ۵۷۷ میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

محمد عباسی افزود:عمده‌ترین این کالا‌ها مواد معدنی، مواد پتروشیمی، آهن، فولاد و مس است که به کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس، تایلند و هند صادر می‌شود.

وی گفت: سال آینده نیز قرار است بیش از ۲۰ درصد صادرات کالا‌های غیر نفتی از گمرکات استان هرمزگان افزایش یابد./باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید