خبر فوری

بندرعباس، میزبان نهمین همایش و نمایشگاه شهر ایده‌آل

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛عباس امینی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بندرعباس با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رخداد بزرگ رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، معاون امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور، برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای سراسر کشور، شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها حضور دارند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، انتقال دانش مدیریت شهری با رویکرد استراتژیک‌پذیری مدیران شهری، اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان این حوزه است.

امینی‌زاده تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت به شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: در نهمین دوره نمایشگاه شهرایده‌آل که از یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بندرعباس دایر است، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش و نمایشگاه علاوه بر ارایه مقالات تخصصی، چند نشست تخصصی نیز برگزار می‌شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید