خبر فوری

۳۹ پایگاه فوریت پزشکی شهری و جاده‌ای در استان ایلام فعال هستند

۳۹ پایگاه فوریت پزشکی شهری و جاده‌ای در استان ایلام فعال هستند علی مرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت:۳۹ پایگاه فوریت های پزشکی شهری و جاده‌ای همچنین یک پایگاه هوایی در استان ایلام فعالیت می کنند ،که از این  تعداد ۲۷ پایگاه جاده‌ای و ۱۲ پایگاه شهری   وجود دارد.

علی مرادی افزود:در هر۴۰کیلومتر یک پایگاه های جاده ای مستقر است.

وی ادامه داد:همچنین  در هر پایگاه یک آمبولانس با دو نفر تکنیسین فوریت پزشکی مستقر اند و به مردم ارائه خدمت می‌دهند.

علی مرادی گفت:به طور کلی ۲۶۰ نفر در پایگاه‌ها مستقر اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان یاداور شد:این پایگاه‌ها خدمات پیش بیمارستانی انجام می‌دهند به عنوان مثال؛ با بروز هر گونه رویدادی  و به دنبال تماس با ۱۱۵ مسدومین را به نزدیک‌ترین و مجهز‌ترین مرکز درمانی  نزدیک به محل حادثه  می‌رسانند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید