خبر فوری

بازیکنانم نیاز به تجربه و انسجام بیشتری دارند / در لیگ برتر بسکتبال با تو بمیری و من بمیرم کارها پیش نمی‌رود

رضا هنگام پور پس از حتمی شدن صعود تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس به لیگ برتر کشور، افزود: می‌دانستیم شرایط بازی مقابل حریف ماهشهری‌مان به‌مراتب سخت و دشوارتر از بازی نخست در بندرعباس است.

وی با بیان اینکه به‌خوبی تیم حریف را آنالیز و فیلم بازی‌هایشان را چندین بار تماشا کرده بودیم و برای هر بازیکنشان برنامه خاصی داشتیم، اظهار کرد: بازیکنانم به‌خوبی در ابتدای بازی ظاهرشده و در کوارتر دوم با تغییرات دفاعی که ایجاد کردیم توانستیم اختلاف امتیازی را افزایش دهیم.

هنگام پور با اشاره به اینکه کمی بازیکنانم نیاز به تجربه و انسجام بیشتری دارند زیرا وقتی ۱۳ امتیاز از حریف پیش هستید باید به‌خوبی این اختلاف را حفظ کنیم، اضافه کرد: باید بازی در شرایط سخت را خوب یاد بگیریم و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم و این خوب نیست تا ۱۰ ثانیه مانده به پایان بازی ۶ اختلاف داشته باشیم اما در پایان بازی با اختلاف دو امتیاز پیروز از زمین خارج شویم.

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه از عملکرد تک‌تک بازیکنانم رضایت دارم و تلاش و جنگندگی آن‌ها ستودنی است، اضافه کرد: امیدوارم همین روند را مقابل تیم مس کرمان ادامه دهیم و بتوانیم در دیدار نهایی منطقه جنوب بر این حریف قدرتمند فائق شویم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برنامه‌ریزی‌مان برای صعود به لیگ برتر بود اما اینکه این موضوع تحقق یابد یقین نداشتم، ابراز کرد: هرچه از مسابقات گذشت و شرایط سایر تیم‌ها را بررسی کردم، این پتانسیل و توانایی را در بازیکنان و کادرفنی مشاهده کردم که شهرداری بندرعباس می‌تواند لیگ برتری شود.

در لیگ برتر بسکتبال با تو بمیری و من بمیرم کارها پیش نمی‌رود

عضو اسبق تیم ملی بسکتبال کشورمان با بیان اینکه باید کمی از لحاظ حرفه‌ای‌گری و کسب تجربه بسکتبال خود را رشد دهیم، اضافه کرد: لیگ برتر شوخی نیست و با تو بمیری و من بمیرم کارها پیش نمی‌رود بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و حمایت تمامی نهادهای متولی حضوری پر رنگ و موفق داشته باشیم و بتوانیم از اعتبار بسکتبال و ورزش هرمزگان دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر به‌مراتب سخت‌تر و هفته‌ای دو دیدار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فاصله شهرها طولانی و باید با تدبیر لازم پا به مسابقات گذاشت و امیدوارم هرچه زودتر جلسه‌ای با حضور شهردار بندرعباس، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گرفته شود و برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

هنگام پور در پایان شرایط سالن فجر بندرعباس را برای میزبانی مسابقات لیگ برتر مطلوب دانست و عنوان کرد: پیش از آغاز مسابقات فصل آینده نمایندگان سازمان لیگ به‌طور حتم از این سالن بازدید خواهند کرد و آن زمان سالن فجر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. / ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید