خبر فوری

عرضه نرم‌افزارجامع مشترکین آب از سوی محققان پارک فناوری زنجان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، همزمان با حضور استاندار زنجان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای این استان از نرم‌افزار ساجد (سامانه جامع درآمد و امور مشترکین) که از سوی یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان پیاده سازی شد، رونمایی به عمل آمد.

این اپلیکیشن بخشی از سامانه جامع درآمد و امور مشترکین است که در بستر تلفن‌های هوشمند امکانات متنوعی برای مدیران و مشترکین شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور ارائه می‌دهد.

مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای پس از ورود به اپلیکیشن می‌توانند آمار جامعی از داده‌های سامانه مانند تعداد مشترکین حقیقی و حقوقی، تعداد پروانه بهره برداری، پروانه حفر، موافقت اصولی صادر شده و تعداد نصب منصوبات را مشاهده کنند. مشاهده لحظه‌ای میزان مصارف آب به تفکیک سال مالی و بازه‌های قرائت و همچنین میزان درآمدهای پیش‌بینی شده و محقق از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.

مشترکان شرکت نیز بدون مراجعه حضوری می‌توانند قبوض صادر شده برای پروانه‌های بهره‌برداری خود را به همراه جزئیات نحوه محاسبه مشاهده کنند ضمن آنک ه، امکان ارسال درخواست تقسیط در این نرم افزار پیش‌بینی شده است.

پس از صدور قبض توسط امور مشترکان نیز یک نوتیفیکیشن به صورت اتوماتیک به مشترک ارسال می‌شود که حاوی آخرین وضعیت بدهکاری / بستانکاری، مشاهده آخرین وضعیت پروانه‌ها، مشاهده شرکا، مشاهده مصرف و اسکن کیو آر کد پروانه‌های غیر قابل جعل صادر شده توسط سامانه است.

این اپلیکیشن به سفارش شرکت آب منطقه‌ای زنجان توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان طراحی و تولید شده که تاییدیه امنیتی از مرکز آپای دانشگاه زنجان را نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید