خبر فوری

آمادگی سامانه ١٢۵برای مشاوره و پاسخ به سوالات شهروندان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مردم می توانند از طریق سامانه ١٢۵به صورت شبانه روزی درخواست ها و سوالات خود را مطرح کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: بیش تر درخواست های شهروندان در زمینه ایمنی و موارد مطرح شده مربوط به سیستم های اطفای حریق، طریقه جانمایی مناسب کپسول های آتش نشانی، نحوه استفاده مواد ضدحریق، ایمنی دودکش ها و وسایل گرمایشی است.

وی افزود: شهروندانی که درخواست بررسی وسایل گرمایشی خود را داشته باشند، می توانند آدرس خود را از طریق سامانه 125اعلام کرده تا کارشناسان آتش نشانی از محل بازدید کنند.

منتظری خاطرنشان کرد: بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی از سیستم های گرمایشی، به ارتقا فرهنگ ایمنی مردم کمک می کند و به دنبال آن حوادث نیز کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد حوادث آتش سوزی ها ناشی از بی احتیاطی است، اظهار کرد: فرهنگ سازی و مشاوره به مردم می تواند در کاهش حوادث تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید