×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

آخرین اخبار سایت

true
    امروز  شنبه - ۲۷ بهمن - ۱۳۹۷  
true
true
آمادگی سامانه ١٢۵برای مشاوره و پاسخ به سوالات شهروندان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مردم می توانند از طریق سامانه ١٢۵به صورت شبانه روزی درخواست ها و سوالات خود را مطرح کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: بیش تر درخواست های شهروندان در زمینه ایمنی و موارد مطرح شده مربوط به سیستم های اطفای حریق، طریقه جانمایی مناسب کپسول های آتش نشانی، نحوه استفاده مواد ضدحریق، ایمنی دودکش ها و وسایل گرمایشی است.

وی افزود: شهروندانی که درخواست بررسی وسایل گرمایشی خود را داشته باشند، می توانند آدرس خود را از طریق سامانه ۱۲۵اعلام کرده تا کارشناسان آتش نشانی از محل بازدید کنند.

منتظری خاطرنشان کرد: بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی از سیستم های گرمایشی، به ارتقا فرهنگ ایمنی مردم کمک می کند و به دنبال آن حوادث نیز کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد حوادث آتش سوزی ها ناشی از بی احتیاطی است، اظهار کرد: فرهنگ سازی و مشاوره به مردم می تواند در کاهش حوادث تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

همپنین مطالعه کنید:  10 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر نکا به مشهد+عکس

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true