خبر فوری

سفرمعاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان به استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان روز دوشنبه 15بهمن ماه در سفری دو روزه در مرکز و شرق استان هرمزگان حضور خواهدداشت.

فرامرزیان دراین سفر سالن ورزشی بندر کلاهی شهرستان میناب را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی محله ای شهرک امام رضا(ع) بندرعباس به نمایندگی از 30پروژه ورزشی ،دیدار با دکتر همتی استاندار هرمزگان،نشست با دبیران سازمان های مردم نهاد ، نشست با روسای هیئت های ورزشی استان،نشست دبیران مجمع خیرین ورزشیار سراسر کشور به میزبانی هرمزگان از جمله برنامه های معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در جریان سفربه این استان است.

گفتنی است در سفر فرامرزیان معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت ، مطلبی مدیرکل فن آوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول اداری ، نصرالله پریچهره دبیر ستاد خیرین ورزشیار کشور و کوهی مشاور معاون، توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان وی را همراهی خواهند نمود.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید