خبر فوری

امضای ۱۱ سند همکاری میان ایران و سوریه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، در جریان سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به سوریه، ۹ سند و یادداشت تفاهم همکاری در حضور معاون اول رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر سوریه امضا شد و یک موافقتنامه و یک یادداشت تفاهم نیز توسط جهانگیری و عماد خمیس به امضاء رسید.

یادداشت تفاهم همکاری‌های ژئوماتیک در زمینه نقشه برداری، یادداشت تفاهم همکاری سینمایی، سند برنامه همکاری اجرایی در زمینه آموزش و پرورش، یادداشت تفاهم همکاری‌های مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، یادداشت تفاهم همکاری‌های مسکن و خدمات عمومی، یادداشت تفاهم همکاری‌های ریلی، یادداشت تفاهم در زمینه تشویق سرمایه گذاری مشترک، یادداشت تفاهم همکاری‌های نمایشگاهی و یادداشت تفاهم برنامه اجرایی همکاری‌های فرهنگی اسنادی بودند که توسط مقامات دو کشور و در حضور معاون اول رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر سوریه امضاء شد.

در این مراسم جهانگیری و عماد خمیس نیز یادداشت تفاهم چهاردهمین اجلاس کمیته عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور و موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی راهبردی بلند مدت ایران و سوریه را امضا کردند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید