شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر شیشه در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و گشت زنی‌های غیر محسوس، ۲ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شیشه را در بندرعباس شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل و مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر شیشه که مواد را از سردشت استان آذربایجان غربی تهیه و سپس در بندرعباس توزیع می‌کردند، دستگیر و در بازرسی از منزل آنان یک کیلو مواد مخدر شیشه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و بعد از اجرای دستور قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید