خبر فوری
هرمزبان:ابوالفتح کرمزاده نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان زنجان صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل با اشاره به نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر تلاش و مجاهدت و اقتصاد مقاومتی در آنها گفت: نامگذاری این سالها برای ما یک سند راهبردی به شمار می رود و بایستی طبق این راهبرد به سمت خود اتکایی و تکیه بر منابع داخلی برویم و این مهم در گرو آموزش به دانش آموزان خصوصا دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

باید اطلاعات دقیق از فعالیت ها و عملکردهای صندوق ذخیره ارائه گردد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نیازمند اطلاع رسانی به موقع و جامع در این بخش هستیم زیرا که اکثر استان ها میزان جذب عضو بالایی تاکنون داشته اند و در این زمینه بایستی هم شفافیت لازم ارائه شود و هم اطلاعات دقیق از فعالیت ها و عملکردهای صندوق ارائه گردد.  

ابوالفتح کرمزاده نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان زنجان صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل با اشاره به نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر تلاش و مجاهدت و اقتصاد مقاومتی در آنها گفت: نامگذاری این سالها برای ما یک سند راهبردی به شمار می رود و بایستی طبق این راهبرد به سمت خود اتکایی و تکیه بر منابع داخلی برویم و این مهم در گرو آموزش به دانش آموزان خصوصا دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

     وی ضمن تاکید بر ضرورت پرهیز از مادی نگری در مسائل صنفی افزود: بر مبنای خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان و ارتقای سطح رفاهی آنان صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 1374 بنیان نهاده شد و تا کنون توانسته تمامی سهم خود را به فرهنگیان پرداخت نماید و هیچ گونه خللی در این روند پیش نیامده است.

     کرمزاده با اشاره به جذب زیر میانگین کشوری اعضای صندوق ذخیره در استان زنجان تصریح کرد: نیازمند اطلاع رسانی به موقع و جامع در این بخش هستیم زیرا که اکثر استان ها میزان جذب عضو بالایی تاکنون داشته اند و در این زمینه بایستی هم شفافیت لازم ارائه شود و هم اطلاعات دقیق از فعالیت ها و عملکردهای صندوق ارائه گردد.

    نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان در ادامه افزود: ما بایستی سواد مالی همکاران را ارتقا دهیم و به همین منظور شایسته است که کارگاهها و برنامه های آموزشی مختلفی برگزار کنیم تا اکثر همکاران در جریان گردش مالی و سود و پرداختی های صندوق ذخیره قرار گیرند.

   وی نحوه فعالیت بانک سرمایه را زیر نظر بانک مرکزی و جدا از صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان و اضافه کرد: بحث حقوقی بانک سرمایه جداست و در این قضیه فضاسازی های غیررسمی صورت گرفته ولی فعالیت این دو جدا از هم می باشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید