پرتاب دست بلند بیرانوند برابر عراق سوژه رسانه‌های انگلیسی/ او باید به پرتاب دیسک می‌رفت

پرتاب دست بلند بیرانوند برابر عراق سوژه رسانه‌های انگلیسی/ او باید به پرتاب دیسک می‌رفتبه گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت‌های دو نشریه معتبر سان و دیلی میل انگلیس با انتشار ویدئوی یکی از پرتاب‌های بلند علیرضا بیرانوند در بازی با عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، نوشتند پرتاب ۷۰ یاردی (۶۴ متری) بیرانوند برای بینندگان تلویزیونی غیرقابل باور است.

سان که پیش از این هم در مصاحبه‌ای با بیرانوند درباره پرتاب‌های بلند او مطلبی منتشر کرده بود، نوشت: بیرانوند پس از پرتاب ۷۰ یاردی خود در جام ملت‌های آسیا بینندگان تلویزیونی را متحیر کرد. این دروازه بان ۲۵ ساله در جام جهانی با پرتاب‌های بلندش زبان‌ها را به تکان واداشت و همه را شگفت زده کرد و بار دیگر در بازی با عراق چنین کاری کرد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ بیرانوند در جام جهانی پنالتی رونالدو را گرفت و شهرت جهانی پیدا کرد. اما پرتاب دست او در تساوی صفر بر صفر مقابل عراق شاید بلندترین پرتاب او تا کنون بوده باشد. پرتاب بیرانوند تقریبا به اندازه تمام طول زمین بود.

کاربران این رسانه‌ها نیز پس از تماشای این فیلم واکنش‌ها و اظهارنظر‌های جالبی داشتند.

یکی از آن‌ها نوشت، بیرانوند در رشته ورزشی اشتباهی فعالیت می‌کند، او باید روی پرتاب دیسک تمرکز کند.

دیگری نوشت این باید یک رکورد باشد.

سان در ادامه گزارش خود بخش‌هایی از مصاحبه اخیر خود با بیرانوند را منتشر کرده که او گفته بود مایل است فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

این روزنامه در پایان نوشته است: بیرانوند با باشگاه پرسپولیس توافق کرده که می‌تواند ماه جاری این باشگاه را ترک کند و با توجه به بازی‌های ملی اش مشکلی برای کسب مجوز کار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/ برانکو و خارجی‌ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

بیرانوند و جهانبخش نامزد توپ طلای ۲۰۱۸ شدند

بیرانوند: باید به تیمی بروم که از پرسپولیس بزرگ‌تر باشد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید