خبر فوری

کاهش ۶ درصدی اخراج و تعدیل نیروی کار در هرمزگان /تشکیل اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری به زودی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر حمایت قضایی و حقوقی از کاهش اخراج و تعدیل نیروی کار در استان هرمزگان تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبری در در پنجمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان گفت: تاکید ریاست قوه قضائیه بر برخورد با مفسدان، تقویت فعالان اقتصادی و حمایت از تولید و اشتغال است.

وی افزود: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دو مؤلفه حمایت از سرمایه گذاری مشروع و مبارزه با مفاسد اقتصادی را به موازات یکدیگر و به صورت توأمان الزامی می‌سازد.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان هرمزگان گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی اداره کل کار و امور اجتماعی استان، امسال اخراج و تعدیل نیروی کار در هرمزگان کاهش ۶ درصدی داشته است.

حجت الاسلام اکبری افزود: براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، در نتیجه اعمال حمایت‌های حقوقی _ قضایی، هیچ واحد کلان تولیدی در معرض ورشکستگی نیست.

وی بر ادامه برنامه ریزی‌ها به منظور ارتقاء شاخص‌های تولید و کسب و کار تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام این مطلب که شرکت‌های کاغذی، صوری و بی هویت، کانون اخلال در نظام اقتصادی هستند، بر لزوم تشدید نظارت‌ها به منظور جلوگیری از تأسیس و فعالیت این شرکت‌ها و مقابله با عوامل تشکیل دهنده آن تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از یکهزار شرکت تجاری در مناطق مختلف استان هرمزگان، از تشکیل اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان در آینده‌ای نزدیک و با هدف ساماندهی به امور ورشکستگی و تخصصی نمودن رسیدگی به پرونده‌های این حوزه خبر داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید