خبر فوری

ناحیه صنعتی توکهور و هشتبندی برای ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی راه اندازی می شود/توسعه گلخانه ها از سیاست های محوری در هرمزگان است

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب با اشاره به وجود استعدادهای گسترده کشاورزی در این منطقه، عنوان کرد: باید تلاش وسیعی برای راه اندازی ناحیه صنعتی در این منطقه داشته باشیم تا در این ناحیه با سرمایه گذاری مردم و بخش خصوصی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی ایجاد شود.

وی ادامه داد: توسعه گلخانه های تولید محصولات کشاورزی از سیاست های محوری در هرمزگان است و متقاضیان فعالیت در این عرصه را مورد حمایت قرار دهیم.

استاندار هرمزگان از کمک به بهسازی جاده میناب به هشتبندی خبر داد و افزود: در کل استان هرمزگان برای احداث هزار کیلومتر راه روستایی در سال جاری هدف گذاری کردیم که یک کار جهادی است و به سرعت در حال انجام است.

همتی تصریح کرد: با توجه به اقلیم استان و نوع بارندگی ها تصمیم گرفتیم کار مشارکتی با منابع طبیعی انجام دهیم و در این راستا برای اجرای 200 پروژه آبخیزداری در هرمزگان برنامه ریزی شد که آب بسیاری را ذخیره می کند.

وی راه اندازی هنرستان تخصصی کشاورزی در بخش توکهور و هشتبندی را یکی از اولویت های مهم برشمرد و بیان داشت: بر روی استعدادهای کشاورزی این منطقه باید نیروهای ماهر کار کنند و جوانان تحصیل کرده در این زمینه می توانند بهره وری را در کار کشاورزی افزایش دهند.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید