خبر فوری

اجرای ۷۰ برنامه ویژه بانوان در ایام دهه فجر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مریم عبدالله زاده نماینده امور بانوان فرمانداری شهرستان بشاگرد گفت: ۷۰ برنامه ویژه بانوان این شهرستان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود:مهمترین این برنامه‌ها جشنواره غذا‌های بومی بشاگرد، همایش پیاده رویی بانوان، بازی‌های بومی و محلی در روستا‌ها، برگزاری جشن فرهنگی و اجتماعی است.
نماینده امور بانوان فرمانداری شهرستان بشاگرد گفت: برگزاری مراسم ایام فاطمیه، غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی به خانواده آن‌ها و شرکت درراهپیمایی روز ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این دهه است.
امام جمعه بشاگردهم در جلسه کمیته تخصصی بانوان، حضور بانوان را در تمامی صحنه‌های نظام و انقلاب را مهم و پر رنگ دانست.
حجت السلام علی بهروزه از ستاد بانوان دهه فجر خواست به تشریح دستاورد‌های انقلاب در این ۴۰ سال بیشتر بپردازند.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بشاگرد هم گفت:دبیر ستاد در امور بانوان بیشتر به کیفی بودن برنامه‌ها بپردازد.
عباس رجبی پورافزود: بشاگرد از جمعیت ۳۵ هزار نفری بشاگرد ۱۷ هزار آن را بانوان تشکیل میدهند که باید برنامه ویژه مناسبی در این ایام برای آن‌ها داشته باشیم.
جلسه کمیته تخصصی بانوان به مناسبت دهه فجر در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بشاگرد وبا حضور نماینده تمامی بانوان در شهرستان برگزارشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید