خبر فوری

عزتی خواستار شد؛ کارگروه رفع مشکلات مطبوعات و رسانه ها در هرمزگان تشکیل شود

هرمزبان:رئیس خانه مطبوعات هرمزگان خواستار تشکیل کارگروه رفع مشکلات مطبوعات و رسانه ها در هرمزگان شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،شیرزاد عزتی عصر شنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و تلاش گران عرصه رسانه استان هرمزگان با بیان اینکه جهان امروز دنیای خبر و رسانه است و خبرنگاران در خط مقدم این جبهه قرار دارند، اظهار داشت: رسانه ها از ارکان دموکراسی و عدالت خواهی و ظلم ستیزی هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات رسانه ها و مطبوعات در هرمزگان، افزود: یکی از راهکارهای مهم برای حل این مشکلات، تشکیل کارگروهی متشکل از استانداری و اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات است تا راهکارهای عملی برای مشکلات اندیشیده شود.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان ادامه داد: همچنین می خواهیم تا از طریق اداره کل تعاون و کار استان برای حوزه رسانه ها نیز تسهیلاتی برای اشتغالزایی اختصاص یابد و همچنین مشکلات خبرنگارانی که از دریافت مسکن جا مانده اند نیز حل شود.

عزتی تصریح کرد: مجموعه دولت در استان هرمزگان همراهی و تعامل خوبی با رسانه های استان داشته و با تلاش صورت گرفته فرهنگسرای رسانه استان نیز تا هفته دولت افتتاح می شود.

منبع: خبرگزاری مهر(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید