خبر فوری
هرمزبان:

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از جایگاه پرافتخار نمازگزاری جمعه و جماعات، شرف انتصاب حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌ علی‌ اکبری، از جانب رهبر حکیم انقلاب، را به امامت موقت نماز جمعه تهران، به ایشان تبریک گفته و توصیه به حق می‌کنم که، قدر و منزلت این اعتماد ولی امر مسلمین‌ را ارج نهاده و با عمل انقلابی به وظایف خطیر خود، سرباز شایسته‌ای برای معظم‌له و سنگربان و مجاهد نستوهی در جبهه جنگ نرم و مبارزه با تهاجمات روزافزون فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب و همچنین مواضع صادق و حفظ حقوق مادی و معنوی مردم شهید پرور کشور باشند.
2470—0919
* وقتی رهبر معظم انقلاب در دیدار دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با ایشان می‌فرمایند حکومت فلسطین در تل‌آویو تشکیل خواهد شد یعنی اینکه با ادامه مقاومت‌ پیروزی‌های جدیدی در راه است. پیروزی‌های بعدی قطعا خیره‌کننده‌تر خواهد بود.
7211—0990
*‌ اعتراف جالب و شنیدنی پاپ‌ فرانسیس رهبر کاتولیک‌ها درباره وخامت اوضاع معیشتی مردم اروپا، قربانی نظام سرمایه‌داری غرب در شب کریسمس در جمع رسانه‌ها به خوبی چهره سیاه این نظام پر مدعا و‌ از هم پاشیدگی محتوایی آن حکایت دارد. پاپ گفت شمار زیادی از زنان و کودکان‌ ما (بی‌خانمان‌ها) در غرب، در وضعیتی زندگی می‌کنند که در شان یک انسان نیست! این‌ها از استعداد یک تحول جدی و قیام همه جانبه علیه نظام سرمایه‌داری در غرب حکایت دارد. ان‌شاءا…
0291—0918
* اقدام آقای رشیدپور در برنامه حالا خورشید در خواندن نامه افرادی که یا ضدانقلاب بودند یا جبهه و جنگ را ندیده بودند کاری به دور از تعهد حرفه‌ای بود. امیدوارم در رسانه‌ ملی به نیروهای جهادی انقلاب و دفاع مقدس بیش از این احترام گذاشته شود. تلاش برخی در این سال‌ها فقط بی‌ارزش معرفی کردن ایثار شهدا بوده است. در حالی که اگر خون شهدا نبود هیچ‌کس از جنایت و ددمنشی‌ بعثی‌ها در امان نمی‌‌ماند.
0225—0911 و2613—021
* در فیلم مستند خارج از دید که طی چند شب متوالی از شبکه 3 سیما پخش شد چگونگی نفوذ دشمنان در سطوح عالی کشور به تصویر درآمد. اولا دستگاه‌های نظارتی کجا هستند که جاسوسان آرم‌داری مانند محمدباقر نمازی و فرزندش سیامک موفق می‌شوند در سطوح‌ عالی تصمیم‌گیری کشور نفوذ کنند ثانیا چرا دستگاه قضایی تحت فشار دولت مجبور شده این جاسوسان را به مرخصی بفرستد؟
نیک‌نام
*‌ مستند «خارج از دید» در سال گذشته به شدت سانسور شد و حتی قسمت‌هایی از آن پخش نشد! اما امسال فصل دوم آن با عنوان نفوذ، خیانت‌های عوامل نفوذی در حاکمیت را به زیبایی بیان می‌کند.
گروسی
* مستند «خارج از دید» به خوبی نشان داد برخی به رسم آزادی زنان در کشور به جاسوسی روی آورده و پس از مدتی به راحتی هم از کشور خارج و به یاوه‌گویی مشغول شده‌اند. این نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات باید هوشیارانه‌تر عمل کند.
دشتی
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند: اگر روی پای خودمان بایستیم به ما زور نمی‌گویند، اگر نیازمند شدی همه به تو زور می‌گویند، احتیاج و نیاز گاهی یک قدرت بزرگ را درهم می‌شکند. طبق این گفته رئیس‌جمهور، برجام و اجرای یک‌طرفه آن و ماندن در برجام به طمع ترحم شیاطین غربی و نگاه به بیرون که خلاصه عملکرد پنج ساله دولت است، از اساس فاجعه‌بار برای کشور بوده است! چرا که سبب جری‌ شدن غرب در دشمنی علیه ما شده است! طبق همین گفته، راه مقابله با دشمن، آتش زدن برجام مرده، تقویت بنیه دفاعی، اقتصادی و فرهنگی کشور و با موضع اقتدار با غرب مواجه شدن است! نه از ترس و راه دیپلماسی التماسی!
5423—0990
* جناب ظریف! ما دلواپسان و منتقدان هیچ، پاسخ کسانی را که در شب توافق برجام به خیابان آمدند و گفتند، نان و پنیر و خاویار، دلار هزاری را بیار! فکر می‌کردند برجام دلار را به هزار تومان می‌رساند چه پاسخی دارید؟! مگر نگفتید که با برجام همه تحریم‌ها در روز اول بالمره لغو می‌شود؟!
توکلی- الیگودرز لرستان
* یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی در دفاع از FATF استدلال کرده که ما عضوی از اقتصاد جهانی هستیم و مجبوریم الزامات جامعه جهانی را بپذیریم عرض می‌کنیم صدای شکست عبارت مشهور به جامعه جهانی و به عبارت درست‌تر آمریکا و غرب بلند شده است. عقل حکم می‌کند آقایان دست از دنباله‌روی غرب کشیده و به اقتصاد مقاومتی رو بیاورند.
7671—0919
* آن‌طوری که رئیس‌جمهور دستاوردهای دولت را در جمع مدیران وزارت نیرو ردیف کرد، گویا مردم باید شرمنده خدمات دولت باشند!
7522—0990
* چرا نمایندگانی که سوگند یاد کرده‌اند تا حافظ منافع ملت باشند در برابر عملکرد ضعیف دولت در مهار تورم، گرانی، رکود، نقدینگی، بیکاری و… به وظیفه خود عمل نمی‌کنند؟! لازم است نمایندگان به وعده‌های داده شده دولت در افزایش یارانه دهک‌های پایین و… در ایام تبلیغات انتخاباتی هم ورود کنند.
2753—0918
* چرا کشورهای غیرمتعهد و سازمان کنفرانس اسلامی در قبال قحطی و سوءتغذیه مردم مستضعف و فقیر یمن که آل‌سعود یهودی با قتل عام زن و مرد و کودک و بزرگ این کشور به وجود آورده هیچ واکنشی در برابر ددمنشی آل‌سعود ندارند؟! سازمان‌های بین‌المللی علاوه بر بی‌تفاوتی گاه بی‌وجدانی خود را با ارسال مواد غذایی فاسد برای این ملت مظلوم نشان داده است.
اتابکی- تهران
* دستور رئیس گمرک برای ترخیص سریع کالاها در این زمان، شایسته تقدیر است و باید آهن‌آلات، ام‌دی‌اف و کالاهای اصلی در اولویت قرار گیرند. تا ماده اولیه صنایع و ساختمان‌سازی سریع‌تر به مقصد برسد و با کاهش قیمت مواد اولیه کارگاه‌های آهنگری و نجاری تعطیل شده، مجددا رونق بگیرند.
مهندس تارا
* از یک سو مجلس تصویب می‌کند که دولت کوچک شود از طرف دیگر وزارت بهداشت و برخی وزارتخانه‌ها با گسترش فعالیت و تحت فشارهای سیاسی در مکان‌هایی که فاقد امکانات آموزشی است به تاسیس دانشکده و بعد دانشگاه اهتمام می‌ورزد! اقداماتی که فقط بار مالی برای دولت دارد!
3673—0910
* دولت اعلام کرده ورود گردشگران به کشور 50 درصد افزایش داشته است. این آمار نباید دولتمردان را به اشتباه بیندازد چرا که بیشتر این افراد عراقی و افغانستانی هستند و موضوع به کاهش ارزش پول ملی مربوط می‌شود.
6210—0936
* توصیه بنده این است که راویان جنگ تحمیلی در بیان خاطرات خود در رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی صدا و سیما به جای عبارت نیروهای عراقی از عنوان نیروهای بعثی استفاده بکنند.
1472—0935
* رسانه ملی تابلونظام محسوب می‌شود پول پاشی‌های بی‌مبنا و بی‌منطق در برنامه‌های مسابقه آشپزی و غیره با اهداف عالیه این رسانه که حکم دانشگاه عمومی را دارد در تضاد است فهمیدن این مطلب کار سختی نیست.
1156—0939
* فروشنده دستگاه پزشکی «نبولایزر» در خیابان ولی‌عصر، نبش کوچه شهید رجب بیگی یک سال است که بابت گارانتی، مرا سر می‌دواند، از مسئولان، خصوصا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تقاضای رسیدگی دارم.
سبحان محقق
* قطع آب در شرق اهواز موجب سوختن پمپ‌های آب این منطقه شده مسئولیت این خسارت‌ها با کیست؟
5568—0936

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید