خبر فوری

آغاز برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در توکهور و هشتبندی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس اسحاق جعفری کارشناس مرکز خدمات جهادکشاورزی بخش توکهور گفت:برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در منطقه توکهور وهشتبندی شهرستان میناب اغاز شد.

وی افزود: از اوایل دی ماه کار برداشت گوجه فرنگی خارج ازفصل از سطح ۵۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این منطقه اغاز شده است وتا پایان اردیبهشت ماه سال اینده ادامه دارد.

کارشناس مرکز خدمات جهادکشاورزی بخش توکهور گفت:پیش بینی میشود تا پایان فصل برداشت بیش ازهشتاد وهفت هزار وپانصد تن گوجه برداشت وروانه بازار مصرف استان وسایر استان‌های کشور از جمله فارس، اصفهان، تهران، مشهد وآذربایجان‌های شرقی وغربی گردد.

وی گفت: محصول امسال به علت اجرای طرح الگوی مصرف کشت وضرورت استفاده بهینه از منابع آبی، ۲۰ درصدکاهش دارد.

روستا‌های حجت آباد، مجتمع امام، چاه غربال و چاه شریف از عمده مناطق مهم کشت گوجه در این منطقه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید