دانشگاه باید مهد خلاقیت و نوآوری در تمامی زمینه ها باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  بهروز اکرمی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان هرمزگان، عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری باید در تمامی برنامه های دانشگاهی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها نباید در تکرار و روزمرگی گرفتار شوند بلکه باید با نوآوری موجب تغییر مثبت در جامعه، حتی در برگزاری مراسمات و مناسبات  گردند.

اکرمی تاکید کرد: دانشگاه باید نقش پیشرو در تولید خلاقیت و نوآوری در جامعه داشته باشد که این امر موجب پرورش افراد خلاق خواهد شد.

وی به مسائل رفاهی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: باید امکانات رفاهی دانشجویان به صورت استاندارد فراهم گردد.

اکرمی خاطرنشان کرد: باید ناوگان حمل و نقل ویژه دانشجویان از لحاظ فنی و حتی رانندگان چه از لحاظ اخلاقی و حرفه ای مورد نظارت قرار گیرند که این امر بر عهده شهرداری است.

وی اضافه کرد: مسیر تردد نیز چنانچه نیاز به استاندارد سازی دارد تمهیدات لازم انجام گیرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید