خبر فوری

امدادرسانی به ۱۲۷ حادثه در اردبیل/انتقال ۶۲ حادثه دیده به مراکز درمانی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: از این تعداد، ۱۰۴ حادثه جاده ای، ۷ فقره حادثه کوهستان، ۶ فقره حوادث برف و کولاک، ۳ مورد مراجعه حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد ریزش آوار، یک فقره زلزله، یک فقره سیل و آبگرفتگی، یک مورد شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد طوفان بوده است.
  وی اضافه کرد؛ هزار و ۴۷۷ نفر حادثه دیده داشتیم که ۸۸۰ نفر در برف و کولاک، ۴۴۷ نفر در حوادث جاده ای، ۵۰ نفر در حوادث شهری، ۴۷ نفر در حوادث طوفان، ۳۶ نفر در حوادث کوهستان، ۱۰ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۳ نفر در خدمات حضوری، ۳ نفر ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث ۲۳۹ نفر مصدوم شده بودند، ادمه داد: ۲۶ نفر از مصدومین توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به صورت سرپایی درمان شده و ۶۲ نفر هم به مراکز درمانی انتقالی یافته اند.
معبودی با اشاره به اینکه ۱۶۲ نفر از افراد حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده اند، اظهار کرد: این حوادث با بکارگیری ۱۴۸ تیم عملیاتی و ۵۳۷ نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شده اند.
وی ادامه داد: در این حوادث ۱۲۱ دستگاه خودروی آمبولانس، ۸۶ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی و یک دستگاه خودروی سنگین به کار گرفته شده بودند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه عوامل این جمعیت برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند، ابراز کرد: امیدواریم هموطنان با رعایت اصول ایمنی و استاندارد‌های رانندگی کمتر دچار حادثه دیدگی شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید