خبر فوری

آگاهی و همدلی مردم راه مقابله با فتنه دشمنان نظام است

آگاهی و همدلی مردم راه مقابله با فتنه دشمنان نظام استبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت 9 دی در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: دشمنان انقلاب اسلامی فتنه های زیادی را تاکنون برای این نظام طراحی کرده اند.
وی اظهار داشت: ملت ایران باید با بصیرت و آگاهی توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: 9 دی ماه همانند یک سکه 2 رو است که یک روی آن حوادث قبل از 9 دی ماه و روی دیگر آن حضور معنادار مردم در این حماسه را نشان می دهد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: یک طرف سکه بصیرت شناسی، آگاهی و پیروی از ولایت فقیه را نشان می دهد و با کمال تاسف طرف دیگر آن؛ آشوب ها، فتنه ها، مشکلات و گرفتاری هایی بود که چند ماه کشور را با مشکل روبرو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در بسیاری از موضوعاتی که تاریخ اسلام و انقلاب به ما نشان می‌ دهد؛ نتیجه آن بصیرت است تصریح کرد: در طول تاریخ نیز فتنه های زیادی علیه اولیا و بزرگان دین رخ داد و انسان های زیادی از مسیر حق منحرف شدند.

وی با اشاره به اینکه در زمان حضرت موسی (ع) سه فتنه بزرگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای این پیامبر الهی ایجاد شد و با روش های خاصی با آنها مبارزه کرد گفت: در زمان پیامبر اسلام (ص) نیز این مشکلات به شکل جریان قدرتمند نفاق نشان داده شد و این جریان در صدر اسلام در مقابل پیامبر ایستاد و فتنه ‌های مختلفی را طراحی کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برخی حوادث آنقدر اثرگذار هستند که خواص جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهند افزود: حادثه 88 از هیمن دست حوادث است که در مقطعی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران خودش را نشان داد و یک امتحانی برای خواص و مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان در 9 دی سال 88 با تشکیل اتاق هایی فرماندهی در سرزمین های بیگانه به دنبال براندازی این نظام بودند گفت: مردم وقتی تمام حوادث را کنار هم گذاشتند و دیدند انقلابی که ده‌ها هزار شهید برای آن تقدیم اسلام کرده در خطر است به میدان آمدند و بار دیگر شکوه و عظمت خود را به دشمنان نشان دادند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید