خبر فوری
هرمزبان: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان میناب خبر داد:اردوی یک روزه مربیان پیشتاز، سازمان دانش آموزی شهرستان میناب، در اردوگاه امام خمینی(ره) برگزارشد.

اردوی یک روزه مربیان پیشتاز شهرستان میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان میناب ،امیر مهدی حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان میناب از برگزاری اردوی یک روز مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان میناب در اردوگاه دانش آموزی خبر داد.

مهدی حسینی گفت :این اردو به منظور کسب و بازآموزی مهارتهای لازم متوازن با اهداف این تشکیلات و انتقال آن به دانش‌آموزان است.

مهدی حسینی تصریح کرد:مهارت آموزی و کسب مهارتهای زندگی دانش‌ آموزان باید همسو با ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باشد.

این مسول افزود: رویکرد تشکیلات این سازمان ،اجتماعی محور است و یادگیری مهارتهای اولیه زندگی همراه بادرس بسیاری از مشکلات مارا حل خواهد نمود،زیرا برای هر شش ساحت سند تحول برنامه دارد.

مهدی حسینی خاطر نشان کرد: برای داشتن مردان و زنان موفق ، توانمند و مسولیت پذیر در آینده از کودکی باید رویکردهای اجتماعی را با استفاده از تشکلها در کنار و همراه با آموزش وپرورش بهره ببریم .

وی اظهار کرد: 80نفر از مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی ،جهت انتقال دانشهای خود به دانش آموزان دراین اردوی یک روزه شرکت کردند.

شایان ذکر است بیش از 5000نفر از دانش آموزان شهرستان میناب عضو سازمان دانش آموزی هستند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید