خبر فوری

مسئله اصلی در آموزش وپرورش تربیت است

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان میناب ، نشست کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور معاونان پرورشی، آموزش ابتدایی، متوسطه و برنامه ریزی این مدیریت و کارشناسان مشاوره، گزینش، اموربانوان، حقوقی، پیشگیری و انجمن برگزارشد.

امیر مهدی حسینی گفت : این نشست با هدف بزرگ، اتخاذ رویکرد واحد در موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزارشد.

مهدی حسینی تصریح کرد:آموزش و توانمندسازی همکاران،اولیا و دانش آموزان با اجرای طرح ، توسعه فرهنگ پیشگیری و اجرای جشنواره نوجوان سالم،هفته مبارزه با اعتیاد،برپایی نمایشگاه ثابت و سیار ، توزیع محصولات فرهنگی و ملاحضات روانی اجتماعی،درمانی و گفتمان های دانش آموزی بعنوان سه رویگرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد:مسئله اصلی تربیت است که باید مورد توجه قرار گیردو آموزش مهارتهای زندگی اولویت اصلی در مدارس باشد.

وی عنوان کرد:از ظرفیت ، همکاری و تعامل مدرسین آموزش خانواده و مشاورین در مدارس بیشتر استفاده شود.

امیر مهدی حسینی یادآورشد:جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی باید نیاز سنجی آسیبها و اولویت بندی جهت آموزش سه گانه(همکاران،اولیا و دانش آموزان)یک برنامه ریزی مدون و قابل اجرا داشته باشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت:10 مهارت زندگی سازمان بهداشت جهانی تبدیل به یک رویکرد آموزشی و تربیتی در مدارس شود.

شایان ذکر است در این نشست معاونین و کارشناسان برنامه ها و نکته نطرات خود را در سه مقطع تحصیلی ارائه نمودند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید