خبر فوری

برگزاری مراسم گرامیداشت تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر استقرار سپاه در ناوگان هوایی کشور مراسم گرامیداشتی در بندرعباس برگزار شد.
سرهنگ علی نژاد جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان دراین مراسم گفت:به همت پرسنل یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه ایران در زمینه مسیر‌های پروازی جز امن‌ترین کشورها است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران و حفظ انقلاب اسلامی دارد.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان پس از صدور فرمان امام راحل درخصوص استقرار سپاه در ناوگان هوایی کشور دوازده مورد قصد هواپیما ربایی در پرواز‌های کشور داشتیم که به همت نیرو‌های سپاه حفاظت هواپیمایی این توطئه‌ها خنثی شد.

سرهنگ علی نژاد ضمن بزرگداشت این روز از زحمات ارزشمند فرماندهی و پرسنل سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه قدردانی و تشکر کرد.
وی گفت: حفاظت هواپیمایی فرودگاه تامین‌کننده امنیت و هدایت ایمنی پروازهاست که دستاوردی بسیار مهم است.
دراین مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات فعالان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه استان تقدیر و تشکر شد.
پنجم دی ماه سالگرد تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید