خبر فوری

آمادگی شبکه تعاون روستایی برای خرید حمایتی و توافقی گوجه فرنگی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مهدی ترابی با بیان اینکه برداشت گوجه خارج از فصل در استان هرمزگان آغاز شده است، گفت: خوشبختانه فصل زراعی خوبی در پیش داریم و محصول گوجه فرنگی در سال جاری از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه شبکه تعاون روستایی در کلیه شهرستان ها مستقر و فعال است، افزود: در صورتی که با کاهش قیمت مواجه شویم، شبکه تعاون روستایی این آمادگی را دارد که هم به صورت حمایتی و هم بصورت توافقی و با بهترین قیمت ممکن محصول گوجه فرنگی را از کشاورزان خریداری کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح اصلاح الگوی کشت، امسال 10هزار هکتار از اراضی استان به کشت گوجه فرنگی اختصاص پیدا کرده که نسبت به سال گذشته دوهزار هکتار کاهش داشته ایم. 

برداشت گوجه فرنگی تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید