خبر فوری

دستگیری رمال تلگرامی که مشتریان فراوانی دارد

دستگیری رمال تلگرامی که مشتریان فراوانی دارد/ کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودیبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ایرج شریفی سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: بدنبال رصد فضای مجازی توسط کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، کانال‌های تلگرامی که در راستای رمالی و دعانویسی از این بستر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمودند شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به این موضوع، با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته روی کانال مورد نظر، گرداننده کانال بطور کامل شناسایی شد.

شریفی با بیان اینکه تاکنون مبالغ زیادی به حساب این شخص واریز شده و مشتریان فراوانی را از این طریق بدست آورده تصریح کرد: با تکمیل مستندات پلیس وهماهنگی با مرجع قضایی، متهم به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از منزل آن‌ها تعدادی کتاب دعا، فال و وسایل رمالی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از شهروندان خواست با توجه به فعالیت وسیع این فرد در فضای مجازی، در صورت هرگونه شکایت در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۱۲۱۸۲۵۴۱۵ تماس حاصل نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید