خبر فوری

اعزام ۵۶۶ مددجوی هرمزگانی به راهیان نور دریایی

عیسی زارعی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۶۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب در خلیج‌فارس اعزام شدند.

وی افزود: این نهاد به‌منظور تعمیق باور‌های دینی و اعتقادی، ایجاد شادی و نشاط و افزایش سطح آگاهی‌های مددجویان اقدام به برگزاری اردو‌های زیارتی، سیاحتی و تفریحی می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان هدف از اعزام مددجویان به مناطق عملیاتی را آشنایی آن‌ها بافرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

عیسی زارعی گفت: برای اعزام این تعداد مددجویان به اردو‌های راهیان نور ۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: این کاروان‌ها در مدت یک روز از محل رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خلیج‌فارس و جزیره هرمز بازدید کردند.

زارعی گفت: تا پایان سال هم، هزار نفر از مددجویان این نهاد به راهیان نور اعزام خواهند شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید