خبر فوری

نمایشگاه های گروهی و انفرادی صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛نشست مشترکی با حضور دکتر برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان، دکتر محمدی نژاد معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و جمعی از کارشناسان در اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان برگزار شد.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر فعالیت های مشترک در حوزه فناوری و نوآوری صنایع دستی و گردشگری افزود: دانشگاه ها نقش به سزایی در توسعه صنایع دستی و گردشگری دارند و می توانند در این راستا بازوی توانمندی برای این اداره کل باشند.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل های خوبی در دانشگاه جهت توسعه صنایع دستی و گردشگری وجود دارد افزود: مشارکت دانشجویان در معرفی آثار تاریخی و فرهنگی استان ضمن دانش افزایی می تواند در آشنایی گردشگران با جاذبه های گردشگری استان موثر باشد.

برومند با اشاره به اینکه در این نشست برای برگزاری طرح های آموزشی و پژوهشی مشترک توافق به عمل آمد افزود: همچنین با همکاری مشترک نمایشگاه های گروهی و انفرادی در بخش صنایع دستی برگزار می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید