بنادر غرب هرمزگان تا فردا تعطیل است/شناور‌ها از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خداداد پلاشی  معاون عملیات دریایی بنادر غرب هرمزگان گفت: به سبب نامساعد شدن وضعیت هوا، بندر‌های چارک و آفتاب در غرب استان تا فردا دوشنبه سوم دی تعطیل است.

وی افزود: در این مدت شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی در این محدوده خودداری کنند.

 معاون عملیات دریایی بنادر غرب هرمزگان گفت: مسافران و گردشگران می‌توانند در این مدت با لندینکرافت از بندر چارک به جزیره کیش تردد کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان نیز گفت: سامانه ناپایدارجوی که از اواخر روز جمعه وارد استان شده بود تا فردا ادامه دارد.

مرضیه سی سی پور افزود: در این مدت، سرعت وزش باد جنوب غربی و شمال غربی در مناطق غربی تنگه هرمز و جزیره‌های خلیج فارس (جنوب و غرب قشم، هنگام، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، سیری، کیش و لاوان) به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۱۵۰ سانتی متر می‌رسد.

وی گفت: در مناطق شرقی و نقاطی از تنگه هرمز نیز در این مدت افزایش ابرناکی و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از عصر امروز به تدریج از میزان شدت باد کاسته می‌شود، اما همچنان خلیج فارس متلاطم خواهد بود.
چارک، بندر آفتاب، بندرلنگه و کیش بندر‌های غرب هرمزگان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید