خبر فوری

برگزاری دهمین جشنواره واژه آب در مدارس روستایی هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دهمین جشنواره واژه آب ویژه دانش آموزان در مدارس روستایی هرمزگان برگزار شد.

حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در مراسم جشنواره واژه آب در روستای سرخون گفت: این جشنواره بصورت همزمان در ۱۲ شهرستان استان و با حضور ۳ هزار دانش آموز دوره ابتدایی برگزار شد.

وی افزود:هدف از برگزاری مراسم فرهنگ سازی مصرف آب در مدارس و خانواده هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: پارسال حدود ۴۰ میلمیتر در استان بارندگی بود که یکی از خشکسترین سال‌های استان در ۵۰ سال گذشته است.

حمزه پور افزود:مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی افزود: به بیش از ۱۰۰ روستای استان آبرسانی سیار و ۳۰۰ روستا نیز برنامه نوبت بندی آب اجرا می‌شود.

در این مراسم بسته‌های آموزشی میان دانش آموزان توزیع شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید