خبر فوری

تجلیل از 30 برگزیده صنعت حمل و نقل قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  در این مراسم حسین رفیعی ضمن تبریک به تمامی فعالان صنعت حمل و نقل  اظهار کرد: حمل و نقل در چرخش اقتصاد جامعه و کشور بسیار تاثیر گذار بوده و عوامل این مجموعه پررنگ ترین نقش را در بخش خدمات عمومی جزیره برعهده دارد.

وی امنیت مثال زدنی حاکم بر جزیره را نقطه قوت صنعت حمل و نقل قشم دانست و افزود: اخلاق مداری، مشتری محوری و صلاحیت های فردی رانندگان در این جزیره باعث شده قشموندان و گردشگران در کمال آرامش و امنیت تردد کنند.

رفیعی با اشاره به لزوم به روز رسانی مهارت های فردی رانندگان گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن جزیره، برگزاری دوره های آموزشی از جمله زبان انگلیسی در دست اقدام است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین پیگیری بیمه تامین اجتماعی رانندگان را اولویت مدیریت حمل و نقل سازمان منطقه آزاد قشم دانست و ادامه داد: همچنین براساس تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، راهکارهای نوسازی ناوگان تاکسی رانی درحال بررسی و رایزنی است.

گفتنی است، جزیره قشم در حال حاضر دارای چندین موسسه فعال در حوزه حمل و نقل و باربری است.

اتحادیه تعاونی های تاکسی رانی با یک هزار و 500 دستگاه خودرو، بالاترین سهم را در خدمات حمل و نقل عمومی سطح جزیره برعهده دارند. 16 آژانس تاکسی تلفنی با 151 دستگاه خودرو و پنج موسسه کرایه خودرو با 51 دستگاه خودرو نیز با حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی در حال ارایه خدمات به قشموندان و گردشگران جزیره زیبای قشم هستند.

در بخش خدمات حمل و نقل باربری نیز دو موسسه با 142 خودروی سبک و چهار موسسه با 36 دستگاه خودروی سنگین در بخش جاده ایی جزیره فعالیت دارند.

یادآور می شود، 26 آذر، روز ملی حمل و نقل ایران است. تعیین این روز به این مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید