خبر فوری

امام جمعه موقت جاسک: امام صادق(ع) تربیت انسان‌‌ها و شایسته‌سازی را مورد توجه قرار داد

هرمزبان:امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: امام صادق(ع) تربیت انسان‌‌ها و شایسته‌سازی در سطح عموم جامعه را مورد توجه قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام عبدالرضا مصطفی‌لو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جاسک با اشاره به حضور هیئت‌‌های اقتصادی کشورهای مختلف پس از مذاکرات اظهار داشت: مبادا این هیئت‌‌ها کالاهای نامرغوب و دسته چندم خود را در کشور عرضه کنند.

وی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: خبرنگاری یکی از مشاغل مهم و تأثیرگذار در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و دینی است.

مصطفی‌لو با بیان اینکه یک خبرنگار می‌‌تواند در اطلاع‌رسانی واقعیت‌‌های جامعه نقش مهمی ایفا کند، افزود: خبرنگار باید دغدغه اصلی او انعکاس خواسته‌‌های به حق و به‌جا و ضروری مردم باشد و با شجاعت و رعایت عدالت سخن بگوید و مطلب بنویسد.

خطیب جمعه جاسک نخستین اقدام امام صادق(ع) را تربیت انسان‌‌ها و شایسته‌سازی در سطح عموم جامعه دانست و گفت: اقدام دوم ایشان تربیت شاگردانی با ویژگی‌‌ها و تخصص‌های خاص است.

وی توجه به نسل جوان را اقدامات دیگر امام صادق(ع) دانست و اضافه کرد: این سیره حضرت می‌تواند الگویی مهم برای روحانیون و مبلغان ما باشد./تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید