خبر فوری

امام جمعه میناب: ایران همچنان استکبارستیز است

هرمزبان:امام جمعه میناب گفت: اگر جنگی در منطقه شکل بگیرد که جمهوری اسلامی یک طرف آن و آمریکا در طرف دیگر باشد به طور قطع و یقین آنکه نادم و پشیمان و سرشکسته خواهد شد آمریکاست.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه میناب با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سخنان اوباما پیرامون وجود گزینه نظامی پشت توافق، بیهوده و نوعی یاوه‌گویی است.

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: اگر جنگی در منطقه شکل بگیرد که جمهوری اسلامی یک طرف آن و آمریکا در طرف دیگر باشد به طور قطع و یقین آنکه نادم و پشیمان و سرشکسته خواهد شد آمریکاست.

معتمدی‌فر با ذکر این مطلب که عزم مردم ایران در طول تاریخ همواره بزرگترین قدرت‌ها را له کرده است، افزود: گروه‌های مذاکره کننده از کشورها بدانند اگر به توافق پایبند نباشند آن توافق را به آتش می‌کشیم.

امام جمعه میناب افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران در استکبارستیزی ذره‌ای تغییر نکرده و همواره در دفاع از مظلومان قاطعانه عمل می‌کنیم.

وی با بیان این مطلب که ملت ایران تا اسراییل را از صفحه گیتی محو نکند آرام نمی‌گیرد، اظهار داشت: مذاکره ایران فقط در بحث هسته‌ای است.

خطیب جمعه میناب ضمن اشاره به جنایات اخیر در منطقه و برخی کشورها، بیان کرد: سوزاندن کودک چند ماهه در آتش اوج قصاوت و وحشیگری است.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد تیم هسته‌ای و مواضع رئیس جمهور در مصاحبه‌ها و گفت‌وگو با رسانه‌ها، افزود: رئیس جمهور در مصاحبه‌ها امید و آرامش را به فضای جامعه باز می‌گرداند.

وی همچنین تاکید بر راهگشا و چراغ راه بودن منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را از دیگر ابعاد قابل تقدیر سخنان رئیس جمهور در گفت‌و‌گوهای مختلف ذکر کرد و گفت:دولت یازدهم از چراغی که مقام معظم رهبری برافروخته به نحو شایسته ای استفاده کرده است.

امام جمعه میناب در ادامه با اشاره به وقایع پساتحریم و انتخاب شرکا با حساسیت و دقت بیشتر، اظهار داشت: متاسفانه ایران در وارد کردن مواد آرایشی هفتمین کشور است و در مصرف این مواد نیز مقام دوم را داراست.

وی با بیان اینکه، نباید اجازه داد کشور مصرفی بار بیاید، بر مدیریت به این موضوع تاکید کرد.

این مسئول همچنین با اشاره به تشییع پیکر دو شهید گمنام غواص همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان بر حضور حداکثری مردم در این آئین معنوی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید