خبر فوری

پیش بینی برپایی ۱۶ عنوان نمایشگاه در بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: پیش بینی میشود تا پایان سال ۱۶ نمایشگاه در شهرستان بندرعباس برپا شود.

وی افزود: نمایشگاه‌های نفت و گاز، پتروشیمی، فرش، مبلمان و مواد معدنی، حمل و نقل و لجستیک و همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری از جمله این نمایشگاه‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تا کنون ۳ عنوان از جمله نمایشگـاه تخصصی انـرژی سبز، نمایشگاه جهیزیه و مبلمان برگـزار شده است.

خلیل قاسمی با اشاره به رشد صادرات استان افزود: با برطرف کردن موانع پیش روی فعالیت واحد‌های تولیدی استان هرمزگان، انتظار رشد صادرات استان بیشتر از پیش بینی‌های صورت گرفته را در سال جاری داریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید