خبر فوری

بهره مندی حدود ۳۹ هزار خانوار دارای سالمند از خدمات کمیته امداد هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،احمد پایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: ۳۸ هزار و ۹۳۴ خانوار سالمند از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی افزود: سالمندان ۶۲ درصد از مددجویان را تشکیل می‌دهند که حدود ۴۹ درصد آنان در روستا زندگی می‌کنند که نیاز به رسیدگی خاص به‌ویژه درزمینهٔ بهداشت و درمان دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌معیشت به مددجویان سالمند پرداخت‌شده است.

احمد پایان افزود: حدود ۶۵۰ نفر از سالمندان زیرپوشش ماهانه ۱۰۰ هزار تومان بابت مراقبت‌های ویژه از کمیته امداد دریافت می‌کنند.
وی گفت: تهیه و تحویل ویلچر، تخت، تشک طبی، واکر، عصا، دستشویی فرنگی و پوشینه، تأمین لوازم بهداشتی و توان‌بخشی از خدمات ویژه این نهاد به سالمندان تحت حمایت است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید