خبر فوری

بمناسبت هفته بسیج اجرای بیش از ۷۰ برنامه در بشاگرد

بمناسبت هفته بسیج  اجرای بیش از ۷۰ برنامه  در بشاگردبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشاگرد گفت: بمناسبت هفته بسیج بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در بشاگرد اجرا می‌شود.

وی افزود:غباررویی گلزارشهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به روستا‌های دورافتاده و دیداربا امام جمعه شهرستان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.
 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشاگرد گفت: برگزاری یادواره شهدا در ۳روستا و اجرای مسابقات ورزشی و آمادگی جسمانی بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در بشاگرد است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید