تامین آب آشامیدنی شهرستان پارسیان با چاه وقفی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حسن قاسم پور رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پارسیان گفت: مردم شهرستان پارسیان بیش از ۳۰ سال است که از آب آشامیدنی یک حلقه چاه وقفی استفاده می‌کنند.
گفت: این نیکوکار ۳۰ سال پیش زمانی که مردم روستا‌های ساحلی پارسیان از نعمت آب آشامیدنی محروم بودند این حلقه چاه آب را در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع برای استفاده مردم وقف کرد.
حسن قاسم پور افزود: اکنون نیز مردم روستا‌های بستانو، زیارت، شیو و مغدان با جمعیتی بیش از ۴ هزار و پانصد نفر از آب این چاه استفاده می‌کنند.
وی گفت: این چاه در ۲۵ کیلومتری شهر پارسیان است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پارسیان گفت: با انتقال خط لوله روزانه بیش از ۱۰ لیتر برثانیه به مردم این روستا‌ها آب رسانی می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید