پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پارسیانی/ ایجاد ۱۱۰ فرصت شغلی

محسن نصرتی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: امسال دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار به مددجویان پارسیانی پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان ۷۵۰ میلیون تومان ویژه طرح‌های اشتغال روستایی بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان گفت: اینکه تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده در زمینه‌های کشاورزی. صنایع‌دستی. دامداری و خدماتی بوده است

محسن نصرتی افزود: در این مدت ۱۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش ایجاد شده است.

وی گفت: مددجویان متقاضی طرح‌های اشتغال در صورت نداشتن مهارت کافی برای راه‌اندازی کسب‌وکار می‌توانند با معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از این مهارت‌ها بهره‌مند کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۸۰ نفر از متقاضیان شرکت در دوره آموزشی در دوره‌های مهارتی بلندمدت این نهاد شرکت کردند.

محسن نصرتی افزود: توانمندسازی خانوار‌های زیر پوشش مهم‌ترین برنامه کمیته امداد است که با همکاری بانک‌های عامل، زمینه ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان را فراهم کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید