خبر فوری

علی فتی: محصول پارک هرمزگان در ردیف طرح های برگزیده شیخ بهایی قرارگرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی فتی روز دوشنبه افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره از سال گذشته منتشر شد که فن آوران استان نیز برای حضور در این رویداد مهم شرکت کردند.
وی ادامه داد: در مدت سه روز برگزاری این جشنواره، محصول آگار تولید شده در معرض دید عموم قرار گرفت و با نظر هیات داوران کاندید سه فناوری برتر جایزه مرحوم پیروز نیز شد که این مهم نتیجه فعالیت فناوران پارک علم و فناوری هرمزگان است.
رییس پارک علم و فناوری هرمزگان ابرازکرد: واحدهای فناور با حضور در چنین جشنواره و نمایشگاه هایی بتوانند ظرفیت های پارک هرمزگان را به خوبی معرفی کنند.
به گفته فتی، شرکت‌هایی می ‌توانستند در جشنواره شیخ بهایی حضور یابند که حائز سه شرط اصلی نوآوری و فناوری در تولید محصول ، تولید محصول و تجاری ‌سازی ( عرضه محصول به بازار و تولید ثروت) انجام شده باشد و حداقل 51 درصد سهام متعلق به بخش خصوصی باشد.
این جشنواره از 23 لغایت 25 اردیبهشت به مدت 3 روز با حضور 100 سرمایه‌گذاران از کشورهای کره، عمان، فلاند، آمریکا، پاکستان، آلمان و ایرانیان مقیم خارج در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید