خبر فوری

تیم ستارگان بُستانو قهرمان لیگ برتر فوتبال هرمزگان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،درهفته پایانی این رقابت ها تیم ستارگان بُستانو موفق شد تیم سیبهِ کوخرد را بانتیجه سه بر صفر شکست داده و با کسب 45 امتیاز قهرمان فوتبال هرمزگان شود.
تیم سهیلی جوان قشم دیگر مدعی قهرمانی نیز با شکست پنج بر دو تیم گازال جناح ؛ با 42 امتیاز به نائب قهرمانی دست یافت.
تیم خلیج فارس میناب در هفته پایانی لیگ برتر هرمزگان باشکست از تیم جَبَل بُر شهرو با 40 امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.
در دیگر دیدار های برگزار شده از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال هرمزگان تیم شهرداری نوین با نتیجه پر گل هفت بر یک تیم بِرکه دُکا پارسیان را شکست داد و همچنین تیم لَمَزان در دیداری نزدیک مقابل اروند بندرعباس به پیروزی سه بر دو دست یافت.
در اخرین دیدار هفته پایانی نیز دو تیم اِتحاد رودان و شَهاب سُلیمانی میناب به تساوی بدون گل دست یافتند.
دو تیم شهاب سلیمانی میناب و گازال جِناح با قرار گرفتن در مکان های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال هرمزگان به لیگ دسته اول استان سقوط کردند.
احمد صالحی از تیم سُهیلی جوان قشم با 20 گل زده به عنوان آقای گل رقابت ها و تیم جَبَل بُر شهرو به عنوان تیم اخلاق این فصل معرفی شدند.
ستارگان بُستانو با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال هرمزگان جواز حضور در رقابت های زیر گروه لیگ دسته سوم کشور را در فصل آینده کسب کرد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید