برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم هرمزگان

برگزاری اردو جهادی در مناطق محروم هرمزگان

محمد جباری مسئول گروه جهادی فرهیختگان بشاگرد در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: دانشجویان بسیجی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور در مناطق محروم شرق هرمزگان در راستای خدمت به مردم منطقه به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشتی پرداختند.
مسئول گروه جهادی فرهیختگان بشاگرد با بیان اینکه در روز اربعین حسینی گروه جهادی فرهیختگان بشاگرد در حوزه گا فر حضور پیدا کردند و برنامه‌های اجراشده عبارت‌اند از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد روستای دهندر و سخنرانی و توسلی کوتاه پس از فریضه نماز، قرائت زیارت عاشورا و سوره مبارکه یس، که از ساعت ۱۵ هم برنامه تربیتی ویژه کودکان دختر و پسر برگزار شد و هدایایی به دانش آموزان شرکت‌کننده پسر ودختر روستا‌های دهندر وتو جن که حضور داشتند تقدیم شد.
جباری با اشاره به اینکه پس‌ازآن قرائت زیارت اربعین و حدیث شریف کسا در تجمع عزاداران حسینی انجام شد، ابراز کرد: برنامه‌ عزاداری و سخنرانی با بیان مطالب مهم اجتماعی توسط پیر دادی نظیر آسیب‌شناسی و اصلاح آداب‌ورسوم عروسی‌ها و همچنین بحث و مرگ میر، بحث ماهواره. فضای مجازی و خطرات ناشی از آن، نکات تربیتی مهم برای قشر تحصیلکرده اعم از دانش آموزان دانشجویان و طلاب برگزار شد.
این مسئول اظهار کرد: صحبت با اولیا در خصوص تشویق فرزندانشان نسبت به تحصیل و مواظبت و مراقبت و حمایت از بچه‌ها در این زمینه مبحث دیگری بود که پیگیری شد. قابل‌ذکر است که طبق آمار سال ۹۳ استان هرمزگان رتبه ۵ کشوری در کودکان بازمانده از تحصیل را دارا بوده است و این اقدام گروه جهادی در راستای افزایش تعداد محصلان هست.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید