خبر فوری

از فرهنگیان دبیرستان پسرانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در راستای هفته بزرگداشت مقام معلم حسین هاشمی تختی منتخب اول مردم بندرعباس به همراه سید هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس عصر امروز در دبیرستان پسرانه شاهد بندرعباس حضور یافتند و با گرامی‌داشت این ایام از فرهنگیان این آموزشگاه تقدیر کردند.

منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم ضمن گرامی‌داشت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: معلمی شغل انبیاست و خداوند خود، اولین معلم هستی است و معلم باید بداند که هم‌سنگ و هم‌وزن اوصاف خداست، جایگاه و عظمت و بزرگی معلم هم‌وصف خداوند است که نشان از جایگاه و منزلت معلم و رسالت معلمی بوده و معلمان باید ارزش این جایگاه را درک کنند.

حسین هاشمی تختی با بیان اینکه معلم ترویج‌دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است، گفت: خوشبختانه جامعه ما و به تبع آن آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در بعد معلمی و معلم‌پروری، خوب عمل کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه فرهنگیان بتوانیم سهم خوبی را در بهبود زندگی نسل آینده داشته باشیم و با وظیفه‌ای که امام و شهدا به دوش ما نهاده‌اند به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسانیم.

در ادامه سید هادی حسینی ضمن تقدیر از نماینده منتخب مردم بندرعباس، گزارشی از روند برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان و آماده‌سازی مدارس برای برگزاری امتحانات خردادماه و کیفیت آموزشی مدارس ناحیه دو ارائه نمود.

در پایان با اهدای لوح سپاس از فرهنگیان دبیرستان پسرانه شاهد تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید